Friday, September 28, 2012

スキットを見ませんか?



このビデオは私のエレメンチャリ日本語クラスのさいごプロジェクット。
スキットを作りました。そして、みんあを見せました。プロジェクットはたなしいでした。
もういちど、しましょうかねえ。
PremiseーTo show a character or situation in which 日本のぶんか is not being taken into consideration, performed incorrectly, etc. Over time, the error is learned and adjusted.
Title: I Am the Ignorant Diplomat, Mr.X
いくつゲイムレフェレンセを見ましたか? アニメ/まんがレフェンセ?
If 去年かく先生がありました , try to upload your final skit project as well. It 'd be a lot of fun to revisit that. レオンのグルップのスキット’はいちばんおもしろいいでした。

No comments:

Post a Comment